Nu bij TipTop Laptop : Upgrade Service

Is je laptop traag? Mis je toch wat snelheid in de laptop? Heeft je laptop een virus?
Geen zorgen wij kunnen je helpen!
De Upgrade Service van TipTop Laptop zorgt ervoor dat jouw laptop weer helemaal up to date word en weer TipTop werkt.

Wat houdt de Upgrade service nou precies in?
Wij voorzien je laptop van een schone installatie, meer ramgeheugen, een nieuwe SSD of we kijken je laptop volledig na.

Schone Windows installatie
Een schone installatie zorgt ervoor dat jouw laptop volledig leeg word gehaald en weer word voorzien van een schone Windows 10 of 11 installatie en de nieuwste updates en drivers.

Wanneer is een schone installatie nodig?
– Als je laptop vaak vastloopt
– Bij een computer virus
– Bij malware of spyware.

Wat is een SSD Upgrade/Wat is nou een SSD?
Een SSD (Solid State Drive) is een opslag medium waar je besturingssysteem en al je bestanden op worden opgeslagen.

Waarom een SSD en geen HDD?
– Een SSD is tot 10x sneller dan een HDD
– Een SSD is betrouwbaarder
– Een SSD heeft een langere levensduur.

Wat is een werkgeheugen upgrade?/Wat is werkgeheugen?
Je RAM, ook wel intern geheugen of werkgeheugen genoemd, staat voor Random Access Memory. De hoeveelheid RAM in samenwerking met de processor bepaalt hoeveel dingen je tegelijk kan doen en hoe snel je dit kan doen.

Merk je dus dat je laptop moeite heeft met programma’s laden of niet veel processen tegelijk aan kan? Dan kan het zijn dat je te weinig RAM hebt.

Wij begrijpen dat dit soms lastig in te schatten is, als je het niet weet aarzel dan niet contact met ons op te nemen.

Laptop APK
Bij een laptop APK kijken wij je software en hardware volledig na en verhelpen wij de huidige problemen. Daarnaast zorgen wij ervoor dat eventuele toekomstige problemen voorkomen worden.
Wij raden aan om dit minimaal 1x per jaar te doen.

Reparatie
Ook voor vakkundige reparaties ben je bij ons aan het juiste adres,

Wanneer een apparaat bij ons wordt binnengebracht en het probleem niet meteen duidelijk is, kijken we eerst zelf naar het apparaat.

Dit onderzoek kost 35 euro inclusief BTW.

Let op : Wij reperaren geen randapparatuur zoals printers & scanners.

Voor sommige kleine problemen kunnen we het apparaat binnen deze onderzoekskosten van 35 euro repareren. In andere gevallen moet er misschien meer gebeuren of moeten er zelfs onderdelen vervangen worden. Als de kosten hoger worden dan 35 euro, overleggen we dat met jou.

Nadat we jouw apparaat hebben onderzocht, ontvang je van ons een prijsopgave en kun je beslissen of je het wilt laten repareren of niet. De onderzoekskosten zijn dan al inbegrepen in de prijsopgave. Als je besluit om geen reparatie uit te laten voeren, betaal je alleen de onderzoekskosten.

Voor sommige reparaties brengen we geen onderzoekskosten in rekening omdat het probleem al duidelijk is. Bijvoorbeeld, als het scherm gebroken is, is er geen onderzoek nodig. Wij bekijken dan de kosten van de benodigde onderdelen en je ontvangt dan vrijwel direct een prijsopgave.

We hebben geen vaste prijzen of uurloon voor reparaties, omdat elke reparatie anders is.

Als je besluit tot een reparatie, kan het zijn dat je een aanbetaling moet doen. Dit gebeurt vooral als we onderdelen moeten bestellen en je het apparaat in de tussentijd wilt blijven gebruiken. Speciale bestellingen kunnen namelijk niet worden teruggedraaid. Als je een reparatie wilt annuleren terwijl er onderdelen besteld zijn, krijg je geen geld terug. Dit doen we om te voorkomen dat we met onverkochte onderdelen blijven zitten.

Service op afstand

Naast onze reparaties in de werkplaats bieden we ook service op afstand aan.
Dit is een handige optie voor het oplossen van veelvoorkomende problemen zonder dat je het apparaat fysiek hoeft langs te brengen.
De kosten voor deze service bedragen 15 euro per kwartier, waarbij het eerste kwartier geldt als starttarief. Dus ook als het probleem binnen enkele minuten wordt opgelost, wordt het eerste kwartier in rekening gebracht.
Daarna geldt het tarief van 15 euro per kwartier.

We bieden hulp op afstand aan via programma’s zoals AnyDesk, TeamViewer, of gewoon via de telefoon.
Dit is een efficiënte manier om problemen op te lossen via telefonische ondersteuning of hulp op afstand.

Service op locatie

Wij bieden ook service op locatie aan, zowel voor zakelijke als particuliere klanten in de buurt van Groningen stad en omliggende dorpen.

De kosten voor service op locatie bedragen 45 euro per half uur, waarbij het eerste half uur geldt als starttarief.

Je betaald geen reiskosten aan ons.

Heb je vragen of wil je een reparatie inplannen? Neem geheel vrijblijvend contact met ons op.